sobota, 30 sierpnia 2014

Liebster Award

Za nominację dziękuję Croyance Wertus ;)
Na czym polega Liebster Award? Od nominującego dostajemy zestaw 11 pytań, na które opowiadamy w poście. Nominujemy kolejne 11 osób i wymyślamy 11 pytań, na które wymienione osoby mają odpowiedzieć.

Pytania:

  1. Jaki jest wasz ulubiony paring Potterowski?
Mój ulubiony parring Potterowski to Dramione
2. Ulubiona książka (nie "Harry Potter")?
A ulubionej książki nie posiadam jest ich wiele do przeczytania oraz wiele z nich mi się podoba
3. Jakie macie hobby, co robicie w wolnym czasie?
Moje hobby to muzyka, tutaj granie na skrzypcach i oczywiście pasjonuje się w pisaniu róznego rodzaju opowiadań
4. Ulubiony film?
Kiedyś nie miałam ulubionego filmu, ale myślę, że teraz jest nim trylogia Hobbita
5. Jaki macie znienawidzony przedmiot w szkole?
To pytanie nie jest dla mnie trudne. Oczywiście, że matematyka
6. Macie jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
Nie jakieś szalone i wybitne, ale mam rybki w akwarium
7. Od jakiego czasu piszecie opowiadania?
Praktycznie zaczęłam bazgrolić coś już w podstawówce
8. Do której klasy idziecie od września?
Bardzo nie chcę, ale do trzeciej gimnazjum
 9. Jaka jest wasza ulubiona piosenka? 
Nie mam ulubionej muzy. Słucham co mi wpadnie w ucho 
10. Ukochana maskotka z dzieciństwa to...?
Misiek, którego nazywałam czarnuch :p 
11. Jakie miasto/kraj chciałabyś zwiedzić? 
Jeśli mogę wymienić dwa to Londyn i Niemcy

Moje pytania:

1. Czy wierzysz w duchy?
2. Czy doznałeś/aś już pierwszego zauroczenia?
3. Kim chciałbyś/chciałabyś być w drugim życiu?
4. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
5. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa/y?
6. Co cię podkusiło, aby założyć bloga?
7. Ile masz stron na facebooku? (jeśli masz)
8. Jakie jest twoje hobby?
9. Wierzysz w koniec świata?
10. Posiadasz swojego ulubionego aktora?
11. Jaka jest twoja ulubiona książka?

Nominuję:

1. MalikDrug
2. Agata Krzewina
3.Um Sashi
4. Patrycja Horan
5. London Baby
6. Felippe
7. Nika 
8. Rainbow Shadow
9. Natea
10. Agnieszka Szczecina
11. Julietta Stępień

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie a pytania wam się spodobają :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała DaFne z Wyimaginowanej Grafiki.